Powrót do góry

Baza wiedzy  |  Aplikacje  |  Kontakt  |  eSklep

Menulogo
  • Home
    • O nas
    • Kontakt
    • Baza wiedzy
    • Aplikacje
    • Katalogi
    • Blog
    • Polityka prywatności
  • Dysze wodne
    • Dysze pełnostożkowe
    • Dysze płaskostrumieniowe
    • Dysze pustostożkowe
    • Dysze punktowe
    • Systemy dysz z tworzywa
    • Filtry, przeguby, nakrętki
    • Eduktory / inżektory
  • Dysze powietrzne
  • Głowice myjące
    • Obrotowe głowice myjące
    • Statyczne głowice myjące
    • Głowice wysokiej energii
  • Atomizery
  • Armatura
  • Dezynfekcja
    • Środki do dezynfekcji Bio ActiW
    • Dezynfekcja pomieszczeń
    • Bramka do dezynfekcji
  • Chemia techniczna
  • Akcesoria CEJN
    • Pistolety serii 208
    • Pistolety serii 210
    • Akcesoria pistoletów
    • Szybkozłącza Seria 320 eSafe
    • Zestawy węży serii 320 eSafe
    • Szybkozłącza Seria 410 eSafe
    • Zestawy węży serii 410 eSafe
    • Bębny / Zwijacze węża
  1. Jesteś tutaj:
  2. ✅ Start
  3. ✅ Kontakt

Dane firmowe

KS SUPPORT
ul. Liliowa 18
42-224 Częstochowa
NIP 627-247-62-28
 
Rachunek bankowy mBank: 
PLN 19 1140 2004 0000 3902 7844 3415

Działy

Biuro Obsługi Klienta
e-mail: biuro@dyszeprzemyslowe.pl
tel. +48 509-205-879



 

Godziny otwarcia

Pracujemy
od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8:00 do 16:00

Szanowni Państwo
Zamówienia realizujemy wyłącznie wysyłką kurierską.

Śledzenie przesyłki UPS

Chcesz sprawdzić gdzie jest Twoja paczka.
Śledzenie przesyłki jest możliwe poprzez link Monitorowanie przesyłki UPS.
 
Aby otrzymać numer listu przewozowego prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Formularz kontaktowy

Administratorem danych osobowych udostępnianych poprzez formularz kontaktowy jest KS SUPPORT z siedzibą w Częstochowie, ul. Armii Krajowej 66/49, 42-200 Częstochowa. Kontakt z Administratorem Bezpieczeństwa Danych w KS SUPPORT możliwy jest drogą mailową: biuro@dyszeprzemyslowe.pl lub telefoniczną pod numerem telefonu: 509-205-879.

Dane osobowe podane w formularzu kontaktowym przetwarzane będą w celu przyjęcia zapytania kontaktowego, rozpatrzenia zapytania i udzielenia odpowiedzi, na podstawie art. 6 ust.1 lit. f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO, tj. prawnie uzasadnionego interesu KS SUPPORT. Prawnie uzasadnionym interesem jest udzielenie odpowiedzi na Pana / Pani zapytanie oraz nawiązanie kontaktu biznesowego.

Odbiorcami danych osobowych będą pracownicy lub współpracownicy KS SUPPORT, jak też podmioty udzielające KS SUPPORT wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia (np. dostawcy usług IT).
Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania oraz udzielenia odpowiedzi. Po tym czasie dane będą przechowywane dodatkowo przez okres 12 miesięcy.
Przysługuje Pani / Panu prawo do żądania od KS SUPPORT dostępu do danych osobowych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Przysługuje Pani / Panu również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania ze względu na szczególną sytuację.
W celu wykonania praw prosimy o kontakt z KS SUPPORT zgodnie z udostępnionymi informacjami kontaktowymi.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych uniemożliwi kontakt z KS SUPPORT poprzez formularz kontaktowy.

 

 

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Jak długo trwa realizacja zamówienia ?

Czas realizacji uzależniony jest bezpośrednio od zamówionych produktów. Na każdej naszej ofercie znajdą Państwo informację w jakim czasie możemy przygotować towar do wysłania i ile trwa dostawa. W przypadku towaru na specjalne zamówienie czas realizacji jest ustalany indywidualnie. Towar wyprodukowany na specjalne zamówienie Klienta nie podlega zwrotowi lub wymianie.

Kiedy wystawiamy fakturę proforma ?

Zamówienie z formą przedpłaty związane jest z opłatą faktury proforma. Fakturę proforma wysyłamy po złożeniu zamówienia. Faktura proforma jest przesyłana na adres e-mail, który został podany przy składaniu zamówienia w ciągu max. 2 dni roboczych. Po zaksięgowaniu wpłaty towar zostaje wysłany pod wskazany adres w zamówieniu. W przypadku nie otrzymania faktury proforma prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

Jak mogę sprawdzić na jakim etapie wysyłki jest moja paczka ?

Wszystkie paczki wysyłamy kurierem UPS. Śledzenie przesyłki jest możliwe poprzez link Monitorowanie przesyłki UPS. Po wprowadzeniu numer listu przewozowego mamy możliwość śledzenia paczki. Aby otrzymać numer listu przewozowego prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

 

Czy mogę zmienić formę dostawy czy płatności w trakcie realizacji zamówienia ?

Po złożeniu zamówienia niemożliwa jest zmiana formy płatności oraz sposobu dostawy. W przypadku wyboru dostawy firmą kurierską UPS możemy zmienić adres, w tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

 

Jakie są formy dostawy ?

Jest kilka możliwości dostawy zamówienia:

Towar ze stanu magazynowego - Polska

Dostawa towaru z magazynu realizowana jest w ciągu 48h kurierem UPS dla Klientów z wydłużonym terminem płatności. W przypadku zamówień z formą płatności "przedpłata" wysyłka towaru realizowana jest kurierem UPS w ciągu 48h po zaksięgowaniu środków. Przy zamówieniu poniżej 1000zł netto koszt transportu wynosi 20 zł netto. Powyżej 1000zł netto dostawa jest darmowa. W przypadku braku towaru na magazynie w Polsce termin realizacji jest ustalany z klientem indywidualnie.


Towar na zamówienie ze stanu magazynowego - Węgry, Włochy

Dla zamówień towaru z zagranicznych stanów magazynowych termin dostawy ustalany jest indywidualnie po potwierdzeniu terminy realizacji z dostawcą. Istnieje możliwość zamówienia towaru z dostawą EXPRESS - koszt przesyłki to 55 EUR.

 

 

Jakie są formy płatności ?

Przelew z terminem płatności

Dla stałych klientów ustalane są indywidualnie terminy płatności. Uzyskanie terminu płatności możliwe jest po dokonaniu min. 5 zamówień z płatnością w formie przedpłaty.

Przelew (przedpłata)

Zamówienie zostanie przygotowane po odnotowaniu wpłaty na naszym koncie (w zależności od dostępności zamówionych produktów). Przelew powinien być zrealizowany zgodnie z danymi na fakturze. Prosimy o umieszczanie w tytule przelewu nr faktury lub nr zamówienia.

Ile mam czasu na zwrot towaru ?

Zwrotu zakupów można dokonać w ciągu 30 dni od daty zakupu. Produkt nie może nosić śladów użytkowania. Koszt wysyłki zwracanego / wymienianego produktu pokrywa klient. Zwrotu należności dokonujemy na to samo konto z którego dokonywana była płatność.

Jak złożyć reklamację ?

Reklamację produktu należy zgłosić na adres e-mail: formularz@dyszeprzemyslowe.pl wraz z uzupełnionym formularzem reklamacyjnym oraz z załączeniem zdjęć reklamowanego produktu co usprawni proces reklamacji. Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem w celu uzgodnienia dalszego postępowania reklamacyjnego.

Czy moge zamówić towar przez internet ?

Aby złożyć zamówienie przez sklep internetowy należy posiadać konto na dysze-wodne.com.pl

1. Wybierz produkt, który chciałbyś zamówić.

2. Produkt dodaj do koszyka.

3. Gdy zbierzesz w koszyku wszystkie produkty, które chcesz zamówić, kliknij "Przejdź do kasy".

4. Aby kontynuować zamówienie zaloguj się, jeśli nie posiadasz jeszcze konta, zarejestruj się. Na chwilę obecną nie ma możliwości złożenia zamówienia bez zarejestrowania się na stronie.

5. Wybierz dostawę przesyłką kurierską UPS.

6. Płatność za zamówienie to płatność przelewem - przedpłata.

7. Wszelkie informacje dotyczące zamówienia, jego płatności i dostawy zostaną wysłane na Twój adres e-mali.

Życzymy udanych zakupów.


Dysze powietrzne | Głowice myjące | Obrotowe głowice myjące | Dysze płaskostrumieniowe | Inżektory | Dysze zamgławiające| Dysze do opryskiwacza| Dysze wysokociśnieniowe| Dysze dalekiego zasięgu

DANE FIRMOWE

KS SUPPORT
ul. Liliowa 18
42-224 Częstochowa

NIP 627-247-62-28
 
godziny otwarcia
pn - pt  8:00 - 16:00
SZYBKI KONTAKT
 
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
e-mail: biuro@dyszeprzemyslowe.pl
tel. +48 509-205-879
 
Zapraszamy do sklepu internetowego
Zakupy w 4 szybkich krokach

e-Sklep - zapraszamy do sklepu online
 
DO POBRANIA
 
Katalog główny PNR
Katalog głowic myjących
Katalog atomizery
Katalog przemysł papierniczy
Katalog przemysł hutniczy
Katalog przemysł piwowarski
Katalog przemysł winiarski

created by KS SUPPORT - 2019 - www.dyszeprzemyslowe.pl